Monday, November 11, 2013

Welcome to my blog




Photography by Maria Radionova @marrriars
---

So, this is my first post on the blog. Here I will share some outfit and looks. Feel free to comment, love, share.


About me...
Fashion and all that goes hand in hand with it are what I live for.

First of all, I am a student at the Saint-cyr military High School near from Paris. In march I started Modeling for Urban Talents and Models, that was one of the most exiting moment of my life. 

So this is me, sharing exactly that fascination with you, but with fashion being the red thread that keeps it all together. A young student and model who loves fashion, expressing his interpretation and understanding of current fashions in the menswear industry.

---

Ceci est mon premier post sur le blog. Je tacherai d'y partager mes looks. Sentez vous libre de commenter, aimer ou encore partager avec vos amis.

Moi...
Je porte un intérêt tout particulier pour la mode depuis déjà un certain temps.

Tout d'abord, je suis étudiant au Lycée militaire de Saint-Cyr l'école près de Paris. En Mars, j'ai eu la chance de commencer à faire du mannequinat pour l'agence Urban Talents and Models, c'est sans aucun doute une expérience très enrichissante pour moi. 

Donc voilà, c'est moi, essayant de partager avec vous cette fascination qu'est la mode à mes yeux, en espérant que cela vous inspire.

1 comment: