Sunday, December 1, 2013

Viridescent.

Photography by @xiyuewang
---

I'm wearing :  Coat (Banggood) / jumper (H&M) / Cargo Pants (Who A U) / Shoes (Ben Sherman) / Circle Scarf (H&M) / Bag (Kulte) / Bracelet (Banggood)

New Look in collaboration with Banggood.
So, this is my first look in collaboration with Banggood. When Judy from Banggood contacted me to ask for a collaboration I directly thought that it was a great opportunity and I wasn't able to let it go hang. Indeed, I received wonderful stuff. This khaki coat and also this bracelet. The color of the coat is simply amazing and it is very wearable at any season of the year. This is really good quality even if it is not expensive at all. 
I'm wearing my new grey circle scarf I bought last week at H&M, with that awesome jumper that I love so much. The pants are from Who A U, I bought last year on 34th street store in New York.
I joined my friend as we planned to take photos for illustrating that new collaboration. We decided to go and take the photos, in a park we already thought about, which is near Galleries Lafayette (the same than Macy's but in Paris). Then we walked and drank a coffee at Starbucks, did I already mention that those are my favorites ? 
The day ended by a little walk through the luxury stores which were in the street - windows shopping is the more annoying thing ever, no body can deny that.


The next look will also be a collaboration, but with Mr. Gugu & Miss Go, a polish brand.
---

C'est donc une nouvelle collaboration avec Banggood.
Banggood est un site de vente en ligne d'origine chinoise. Ce look est le fruit de ma première collaboration avec eux. Quand Judy qui travail pour Banggood m'a contacté me demandant si j'étais d'accord pour une collaboration, j'y ai tout de suite vu une opportunité que je ne pouvais surement pas me laisser passer sous le nez. En effet, j'ai reçu de supers habits. Tout d'abord le manteau de couleur kaki et puis le bracelet. La couleur du manteau est tout simplement parfaite, on peut l'accorder avec ce que l'on veut et le porter tout au long de l'année. J'ajouterai, que à première vue la qualité a l'air plutôt pas mal même si c'est pas cher (cela reste à voir sur du long terme).
Je porte ma nouvelle écharpe en tube que j'ai trouvé chez H&M la semaine dernière et que je ne regrette pas d'avoir acheté parce qu'elle tient drôlement chaud. Le pantalon est de la marque Who A U, je l'ai acheté l'année dernière à New York, tout ce que j'ai a en dire c'est que cette marque est super j'attends impatiemment qu'ils exportent en en France. 
J'ai donc rejoint une amie avec qui j'avais planifié de prendre les photos. On est allé dans un parc, non loin des Galleries Lafayette, au quel on avait tous les deux pensé auparavant. Ensuite on a marché un peu et on est allé au Starbucks histoire de prendre un petit café (ça fait toujours du bien quand il fait froid). Puis on a fini la journée en marchant sur le Boulevard Haussmann.

Le prochain look sera également une collaboration mais avec la marque polonaise, Mr Gugu & Miss Go.









I just wanted to add, that in the Park I met that little boy who wanted to take photos with me. It made me laugh haha. He was saying that it wasn't such a good place for taking fashion photos. 
---

Je voulais juste ajouter la petite anecdote, que dans le Parc j'ai fait la rencontre de ce petit garçon qui voulait absolument faire cette photo avec moi. 

Have a good day guys - Maxime


No comments:

Post a Comment